Românii cumpără tot mai mult din reclame, dar și taxează rapid greșelile. TikTok e noul „TV” al generației Z, iar reducerile rămân motorul achiziției, atrag atenția specialiștii.

Sursă foto: Pixabay
Potrivit celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, 46% dintre români au cumpărat în ultima lună influențați de o reclamă, un comportament mult mai frecvent în rândul tinerilor între 18 și 24 de ani, unde procentul urcă la 60%.
Cumpărături dictate de reclame, dar cu filtru critic
Cele mai influențate categorii sunt: produsele de îngrijire personală (29%), urmate de alimente și băuturi (27%) și îmbrăcăminte (23%). Pentru generația tânără (18–35 de ani), TikTok a devenit canalul publicitar cu cea mai mare influență (26%), depășind media tradiționale.
Românii se arată, totodată, și extrem de severi cu magazinele online care le încalcă așteptările. 9 din 10 consumatori au avut cel puțin o…



